Ajajuhtimise abimees – 100 päeva märkmik

Paar korda aastas, tavaliselt aastavahetuse ja puhkuse ajal, tegin ma plaane – seadsin eesmärke ning asusin neid suure entusiasmiga täitma. Kui aga algas igapäevane rutiin, siis suured eesmärgid ununesid ja algas tavapärane tulekahjude kustutamine.

Olen omale erinevate süsteemide järgi vihikuid/kaustikuid jooninud ja otsinud seda õiget kalendrit ja kuna pole leidnud, siis tegin ise.

Saage palun tuttavaks: 100 päeva märkmik

Miks just 100 päeva? Algselt oli tõesti kalendri nimeks Minu 365 päeva, kus eraldi lehed kuu kokkuvõtteks ja kvartali kokkuvõtteks.

Aga kuna kalender on A4 formaadis, siis kujundaja ütles, et see on pigem relv kui kalendermärkmik, seega jäin 100 päeva juurde :).

100 päeva on piisavalt pikk aeg, et jõuaks midagi saavutada ja tekib ka eduelamus – kui 100 päevaga nii palju suutsin, siis olen küll tubli olnud.

ajajuhtimine lihtsaks

Kuidas märkmikku täita?

1. Sea endale konkreetne eesmärk (eesmärgid), mida soovid järgmise 100 päeva jooksul saavutada.

Märkmiku esimesed 4 lehekülge on jäetud eesmärkide kirjeldamiseks.

Pane eesmärgid kirja nii detailselt kui võimalik, võimalusel kirjuta üles ka vaheetapid, mis on justkui teetähised sinu eesmärgi rajal kõndimisel.

2. Järgmised 100 lehekülge on Sinu kalender. Iga päev on jaotatud kaheks veeruks A ja B. A veergu pane need umbes 3 olulist tegevust, mis aitavad Sind eesmärgile lähemale.

B veergu lisa tegevused, mida pead nagunii tegema, aga mis pole nii olulised.

Kalendri sisulehel on eraldatud 3 rida söömiseks – hommiku-, lõuna- ja õhtusöök. Mitmed on küsinud, et miks peaks söök üldse kalendris olema?

Vastuseid on kaks:

  • Söömine on oluline osa meie päevast. Kui paned oma kalendrisse kirja ka, mida sõid hommikusöögiks või lõuna- või õhtusöögiks, siis on sul kõigepealt võimalik planeerida ette näiteks oma nädalamenüü (see on väga kasulik harjumus) või kui analüüsid oma päeva/nädala menüüd, siis võib vahel selguda, et söögikord jäi vahele või söögiks oli nn tühjad kalorid ja saad aru, miks kaal juurde tuleb või miks energiat vähe.
  • Teiseks saad planeerida olulisi tegevusi vastavalt oma söögikordadele. Näiteks teen olulise tegevuse enne hommikusööki või saame kokku peale lõunat.

Kalenderpäeva lõpus on tühjad read päeva kokkuvõtteks ja analüüsiks, kuidas päev läks, kas said kõik A-tegevused tehtud või peab midagi üle kandma järgmisele päevale.

3. Märkmiku lõpus on 4 lehekülge kokkuvõtete tegemiseks. Analüüsi eelnevat 100 päeva ja sea ka mõtted järgmisele 100 päevale. Tee ajajuhtimine endale praktiliseks ja lihtsaks.

100 päeva märkmik on nüüd müügil ka siin e-poes. Uuri lähemalt!