Enda märkamise ja endast hoolimise kaardid

24,00 

Igapäevaelus unustame ennast sageli ära. Kui palju märkad sa päeva jooksul ennast ja kui palju pöörad sa tähelepanu teistele? Kui palju kiidad ennast ja kui palju teisi?

Sageli pöörame me endale tähelepanu alles siis, kui mõni haigus kimbutab. Siis on ruttu vaja aeg maha võtta ja taastuda. Mida arvad, kui prooviks ennast märgata iga päev?

Tegevuskaardid püüavad sinus kujundada uusi positiivseid harjumusi. Juba ühekordne tegevus on hea ja kui Sa seda pidevalt kordad, siis jäävad head harjumused Sulle meelde — need kinnistuvad, andes Sulle tugevust.

Tegevuskaarte soovitab Loov Ruum.

Pakis on 54 kaarti.

Võta üks kaart iga päev!

Tootekood: Tegevuskaardid-olevik Kategooria: Silt:

Kirjeldus

Kuidas maksimaalselt hästi kasutada seda kaardipakki?

Kõigepealt tõmba kaart ja tee kaardile kirjutatud harjutust. Enamikul kaartidel on sul palutud teha üht lihtsat tegevust. Kuna see võib sulle tunduda isegi liiga lihtne, võib olla kerge mõelda, et vaid lugemisest piisab ja harjutada pole vajagi. Või ütled, et teed millalgi hiljem, teades väga hästi, et seda „hiljem“ ei pruugi tulla.

Võta aega kaardil kirjeldatud tegevuseks või märkamiseks. Võimaluse korral kirjuta tegevus läbi. See aitab Sul mõtteid korrastada, kui ka olukorda jäädvustada. Tulemusena saad hiljem võrrelda, kuhu oled jõudnud ja kuidas sinu elukvaliteet on muutunud.

Tagasiside

Kaartide mõte meeldib mulle, sest need on lihtsad ja ühe tegevuse jõuab teha küll. Hea, kui seda sellisel viisil meelde tuletatakse.

Pikki tekste ei viitsita argipäeviti lugeda. Siis ongi hea võtta üks kaart ja päriselt ka teha seda, mis seal on kirjas. Sõnum on, et sellest piisab (ei pea end püüdma teha ühe päevaga täiuslikuks).
Kaartidel olev on nii lühike ja seda on nii vähe, et jääb meelde. Selles ongi asja iva. Seega on suur tõenäosus, et see jääb talle meelde ja ta teeb seda.
Kaartide pilk on inimesel endal. Infouputuse sees on palju teisi inimesi, kes kõik nõuavad omale tähelepanu (vaata mind, kuula mind, tule mu kontserdile, registreeri end minu kanalile, ära maga maha jne). Kaartidel olev seevastu annab mõtteid, kuidas inimene saab pöörata tähelepanu iseendale — oma tasakaalu hoidmisele kõigi nende häälte keskel.
Need aga on ka sellised psühhohügieeni kaardid. Ei saa muud kui nõustuda, lootes, et selle kõrval saab eluõiguse eheduse suund. Et igaüks usaldab ennast ning on ehedalt ja parimal viisil see, kes ta on. Aga selleks on vaja vallata kaartidele kirjutatud päästerõngaid ja neid muudkui harjutada. Kinnitan, et enda ära unustamine on väga lihtne …
– Airi Kappanen –
Go to Top