Audiomeditatsioonid (3-kuune pakett)

24,99 

Meditatsiooni kursus pakub sulle erinevaid meditatsioone meelerahu ja tasakaalu leidmiseks. Saad valida, kas meeldib rohkem kuulata naishäält või meeshäält.

Paketis on eestikeelsed meditatsioonid, mis keskenduvad hingamisele (mindfulness), lihaste lõdvestusele või ärevuse leevendusele, meditatsioonid istumiseks ja liikumiseks.

Proovi ja harjuta ning peagi avastad sa ise, miks mediteerimine nii tähtis on.

NB! Iga kuu ilmub kursusele 3 uut meditatsiooni ja meditatsioonikursuse boonuseks on joogatunnid – iga kuu ilmub 1-2 uut joogavideot.

Kategooria:

Kirjeldus

Meditatsioonidel on lõputu hulk positiivseid mõjusid. Enamasti sa ei märkagi kohe nende mõju avaldumist, ometi on meditatsiooni toime ääretult võimas ja paljudel viisidel isegi elumuutev.

Mis on mediteerimine?

Sõnade abil on meditatsiooni väge keeruline kirjeldada. Sa võid ju kirjeldada apelsini maitset inimesele, kes ei ole seda vilja kunagi maitsnud, kuid nad ei saa sellest aru enne, kui nad ka ise apelsini maitsnud on. Sama lugu on ka meditatsiooniga.

Meditatsiooniõpetajad püüavad harva kirjeldada meditatsiooni väge või mõju täpselt või seda, millised aistingud või tunded peaks tekkima.

Nad panevad meid lihtsalt mediteerima, nii et me selle ise avastaksime. Kui nad räägiksid täpselt oma kogemusest, siis me ootaksime sarnast kogemust ja nii võivad meie enda unikaalsed kogemused kaotsi minna.

Erinevate eesmärkidega meditatsioonid

Meditatsioon on kasulik nii füüsilisel, emotsionaalsel kui ka vaimsel tasandil.

See aeglustab pulssi, alandab vererõhku ja vähendab stressi.

On tõestatud, et meditatsioon tervendab paljudel erinevatel viisidel meie keha, mõtteid ja tundeid. Mediteerimine toob selgust keerulistesse olukordadesse ning rahu pingelisse ja väljakutserohkesse aega.

Võta meditatsioon oma igapäevaellu ja praktiseeri seda 1-2 korda päevas. Võid olla kindel, et tunned juba mõne kuu pärast muudatusi oma elus.

Meditatsioonide loetelu

Kursusel leiad sa mitmeid erinevaid meditatsioone ja nende loetelu kasvab pidevalt. Võid neid kasutada millal soovid ja niipalju kui soovid.

  • 1-minuti meditatsioon
  • Märkamise ja kohaloleku meditatsioon
  • 5-minutiline hingamise meditatsioon
  • Meditatsioon “Kiire lõdvestus”
  • Meditatsioon looduses (kõndimine)
  • Süvahingamise meditatsioon
Go to Top