Audiomeditatsioonid (3-kuuline pakett)

24,99 

Meditatsiooni kursus pakub sulle erinevaid meditatsioone meelerahu ja tasakaalu leidmiseks. Saad valida, kas meeldib kuulata nais- või meeshäält.

Paketis on eestikeelsed meditatsioonid, mis keskenduvad hingamisele (mindfulness), lihaste lõdvestusele või ärevuse leevendusele, meditatsioonid istumiseks ja liikumiseks.

Proovi ja harjuta ning peagi avastad sa ise, miks mediteerimine nii tähtis on.

NB! Meditatsioonide loetelu täieneb pidevalt ja kursuse boonuseks on Kundalini joogatunnid. Joogaõpetaja Kaili Leht tegi karantiiniajal live joogavideosid ja jagab neid salvestisi nüüd meditatsioonihuvilistega.

Kategooria:

Kirjeldus

Meditatsioonidel on lõputu hulk positiivseid mõjusid. Enamasti sa ei märkagi kohe nende mõju avaldumist, ometi on meditatsiooni toime ääretult võimas ja paljudel viisidel isegi elumuutev.

Mis on mediteerimine?

Sõnade abil on meditatsiooni väge keeruline kirjeldada. Sa võid ju kirjeldada apelsini maitset inimesele, kes ei ole seda vilja kunagi maitsnud, kuid nad ei saa sellest aru enne, kui nad ka ise apelsini maitsnud on. Sama lugu on ka meditatsiooniga.

Meditatsiooniõpetajad püüavad harva kirjeldada meditatsiooni väge või mõju täpselt või seda, millised aistingud või tunded peaks tekkima.

Nad panevad meid lihtsalt mediteerima, nii et me selle ise avastaksime. Kui nad räägiksid täpselt oma kogemusest, siis me ootaksime sarnast kogemust ja nii võivad meie enda unikaalsed kogemused kaotsi minna.

Erinevate eesmärkidega meditatsioonid

Meditatsioon on kasulik nii füüsilisel, emotsionaalsel kui ka vaimsel tasandil.

See aeglustab pulssi, alandab vererõhku ja vähendab stressi.

On tõestatud, et meditatsioon tervendab paljudel erinevatel viisidel meie keha, mõtteid ja tundeid. Mediteerimine toob selgust keerulistesse olukordadesse ning rahu pingelisse ja väljakutserohkesse aega.

Võta meditatsioon oma igapäevaellu ja praktiseeri seda 1-2 korda päevas. Võid olla kindel, et tunned juba mõne kuu pärast muudatusi oma elus.

Meditatsioonide loetelu

Kursusel leiad sa mitmeid erinevaid meditatsioone ja nende loetelu kasvab pidevalt. Võid neid kasutada millal soovid ja niipalju kui soovid.

  • 5 teadlikku hingetõmmet – 2.49
  • Märkamise ja kohaloleku meditatsioon (3×3 meetod) – 1.51
  • 5-minutiline hingamise meditatsioon – 5.01
  • Meditatsioon “Kiire lõdvestus” – 1.55
  • Meditatsioon looduses (kõndimine) – 2.23
  • Süvahingamise meditatsioon – 11.00
  • Ruuthingamise meditatsioon – 4.49
  • Kiire lihaste lõdvestuse meditatsioon – 3.45
  • Aeglane lihaste lõdvestuse meditatsioon – 9.37
  • Tagurpidi loendamisega meditatsioon – 4.27
  • Lastepärane meditatsioon – 6.48

Näidismeditatsioon

Kasuta seda meditatsiooni kui tunned end stressis, ärevuses või vihane olevat. See võtab aega kõigest minuti. Kui märkad minuti jooksul, et mõte läheb uitama, siis ütle lihtsalt “Hmm” ja tule tagasi hingamise juurde. Võta endale minut näiteks poes järjekorras seistes või oodates või ühissõidukis. Varsti võid märgata, et oled kohal ja muutnud oma meeleolu juba esimese hingetõmbega.

Naishääl

Meeshääl

Go to Top