Palun tee pause,

sest nii on sul vähem
tervisehädasid ja stressi

Palun tee pause,

sest nii on sul vähem
tervisehädasid ja stressi

Kuidas pausi mitte tegemine sulle mõjub?

Kontoris, tööl või kodus

Kas oled tabanud end kodus või tööl olukorrast, kus tunned, et midagi edene? Oled kulutanud palju tunde, kuid ikka asjad ei liigu. Pea on “paks” ja sees on tühi tunne. Üks põhjus on, et sa pole teinud pausi.

Kas oled teinud tööd järjest tunde ja tunde ja peale seda tundnud ennast kangena? Alaselg, kael, turi või jalad annavad kõvasti tunda? Põhjus on selles, et sa oled kaua olnud sundasendis ja sa pole teinud pausi.

Kui sa pause ei tee, siis kannatab nii sinu vaimne kui ka füüsiline tervis ja töö tegemine võib tunduda kui sõelaga vee tassimine.
Merlis Jusupov

Pausi teemat on üksjagu uuritud. Eriti on sellest võtnud õppust paljud suurfirmad, kes lasevad oma töötajatel teha miniunakuid, lubavad töökohal mediteeerida ning palkavad juhendaja, kes suunaks töötajad pausi ajal harjutusi tegema.
Iga tehtud paus vähendab stressi, aitab kehal vabaneda pingetest ja tõstab sinu efektiivsust nii vaimsel kui ka füüsilisel tasandil.

Milline võiks olla sinu paus?

See võib olla võimlemine, mediteerimine, kõndimine või isegi miniuinak.

Pausi ajal mediteeri või tee harjutusi

Siit leiad endale 10 tasuta meditatsiooni ning harjutusi nii kodus kui ka kontoris tegemiseks

Juhendatud meditatsioonid
eesti keeles

Juhendtud eestikeelsed meditatsioonid
Teen hingamise pausi

Harjutused kodus või
kontoris tegemiseks

Kodukontori harjutused
Teen võimlemise pausi

Pausi ajal mediteeri või tee harjutusi

Siit leiad endale 10 tasuta meditatsiooni ning harjutusi nii kodus kui ka kontoris tegemiseks

Juhendatud meditatsioonid
eesti keeles

Juhendtud eestikeelsed meditatsioonid
Teen hingamise pausi

Harjutused kodus või
kontoris tegemiseks

Kodukontori harjutused
Teen võimlemise pausi